Bit ilacının ardından kedimin derisinde yara oluştu
kedi
Bit ilacının ardından kedimin derisinde yara oluştu
2
381
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar):1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
kedi Hayvansever
*
  • Konular14
  • Mesajlar21
  • Rep puanı 2
Kedime birkaç gün önce veterineri ziyaret edip ikinci dozda haşarat ilacı aşısı yaptırdık. Normal davranıyordu ama ertesi gün omuzlarının arasında iğneyi vurduğu yerde kel bir nokta gördüm. Kırmızı görünüyordu ve çizildi. Bu yüzden ilaca hafif bir alerjik reaksiyon gösterdiğini düşünüverdim. 
Onu ve yarayı gözlemlemeye devam ettim ve hiçbir anormallik fark etmedim. Ertesi sabah kontrol ettim, yarası oldukça iyi iyileşiyor gibiydi. 
Fakat o günün ilerleyen saatlerinde yerini tekrar kontrol ettiğimde, ilk geceden daha kötü görünüyordu ve onu bölgeyi kaşıyorken yakaladım. Onu durduracağını umdum ama yarasını kaşımaya devam ediyor. 
Yaraya bulaşmasını önlemek için ne yapabilirim? 
Yardımcı olursanız sevinirim.
Şuan Offine!
Şuan Offine!
köpek Hayvansever
*
  • Konular5
  • Mesajlar11
  • Rep puanı 0
Aynı sorun bizde de oldu. O bölgeye bir bandaj uyguladım ve ardından kedimin üzerine tulumu koydum. Sorunu öyle çözdük
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ebruli Hayvansever
*
  • Konular5
  • Mesajlar14
  • Rep puanı 1
Başka bir veterinere götürebilirsin


Foruma Git: